БІОЛОГІЯ: ПІДГОТОВКА ДО НМТ
Користувачі: Школярі
Тривалість курсу: 7 міс.
Кількість занять в тиждень: 2
Тривалість заняття: 80 хв
Вид занять: Групові заняття
Початок занять: По мірі комплектування груп
Форма навчання: Змішана
Відповідальна особа
Підготовчі курси
Вивчення курсу дозволить поглибити знання з курсу біології загальноосвітньої школи
та допоможе підготуватися до складання НМТ з предмету «Біологія» .
Курс базується на опрацювання матеріалів з біології відповідно до міністерської програми підготовки до НМТ і включає основні теми за розділами загальної біології, ботаніки, зоології та анатомії людини, основ екології.
Змішана форма навчання.
(передбачає поєднання традиційного та онлайн навчання)
ВАЖЛИВО!
Незалежно від викликів сьогодення, всі заняття проводяться згідно запланованого графіку в укритті.
- Молекулярний рівень організації життя
- Клітинний рівень організації життя (Організація клітин, поділ клітин. Обмін речовин та перетворення енергії. Розмноження та індивідуальний розвиток організмів. Спадковість та мінливість. Селекція)
- Неклітинні форми життя (віруси, пріони, віроїди, особливості життєдіяльності та різноманітність)
- Організмовий рівень організації життя (Бактерії, Рослини, Тварини, Гриби. Лишайники Особливості життєдіяльності і різноманітність.
Людина. Основні системи органів, їх будова та функціонування.)
Надорганізмові рівні організації життя (Екологічні фактори, середовище існування, популяційно-видовий рівень організації життя, екосистеми, біосфера. Охорона видового різноманіття організмів)
- Історичний розвиток органічного світу.
Після вивчення курсу слухач зможе:
– характеризувати основні біологічні поняття, закономірності, закони та теорії, біологічні явища і процеси; – оперувати поняттями, пояснювати процеси та явища живої природи, підтверджуючи прикладами з життя та діяльності людини, охорони здоров’я, досягнень біологічної науки; – порівнювати процеси життєдіяльності на різних рівнях організації (молекулярному, клітинному, організмовому, популяційновидовому, екосистемному, біосферному) та виявляти взаємозв’язки між ними; – встановлювати причинно-наслідкові, функціональні, структурні зв’язки та закономірності у живій природі, класифікувати об’єкти; – застосовувати набуті знання при аналізі біологічної інформації, представленої в різних формах (графічній, табличній, текстовій) ; – розв’язувати задачі з молекулярної біології та генетики. |
Субота / Неділя