АНГЛІЙСЬКА МОВА : ПІДГОТОВКА ДО НМТ
Користувачі: Школярі
Тривалість курсу: 7 міс.
Кількість занять в тиждень: 2
Тривалість заняття: 80 хв
Вид занять: Групові заняття
Початок занять: По мірі комплектування груп
Форма навчання: Змішана
Відповідальна особа
Метою курсів є корегування та систематизація знань та вмінь абітурієнтів на основі програми загальноосвітньої школи: розуміти англійську мову на слух (аудіювання), читати, володіти лексичним та граматичним матеріалом, писати для базового рівня (В1).
- Кириченко Олена Анатоліївна
Курс передбачає:
-Огляд, систематизацію основних граматичних явищ англійської мови з обов’язковим виконанням практичних вправ на дане граматичне явище; -прослуховування мікротекстів, повідомлень, діалогів із виконанням тестових завдань за прослуханим матеріалом і обов’язковим обговоренням відповідей; -виконання тестових завдань на уміння з читання та володіння лексичним та граматичним матеріалом із обов’язковим обговоренням відповідей; -пояснення принципів складання письмових повідомлень не менше 100 слів (рівень В 1), надання завдань на перевірку практичного володіння умінням писати, їх перевірку, аналіз, обговорення, практичні рекомендації на заняттях. |
Змішана форма навчання, яка передбачає поєднання традиційного та онлайн навчання.
ВАЖЛИВО! Незалежно від викликів сьогодення, всі заняття проводяться згідно запланованого графіку.
Форма занять – огляд-обговорення програмного матеріалу з обов’язковим залученням всіх слухачів до ілюстрування граматичних явищ прикладами, до виконання практичних вправ на дане явище, до обговорення відповідей тестових завдань, письмових повідомлень, що вони складали.
Кожна зустріч передбачає роботу з аудіотекстами, – як тренувальними (побудованими за принципом і на матеріалі тестів ЗНО), так і автентичними (відповідно рівню вмінь, передбачених базовим курсом на рівень В 1). Заняття-практикуми, заняття-дискусії. |
Слухачі:
-самостійно розуміють базовий текст, виокремлюють ключову інформацію, узагальнюють зміст прочитаного, роблять висновки за отриманою інформацією; -володіють необхідним запасом лексики та граматичного матеріалу, вміють аналізувати і порівнювати інформацію, розуміють значення слів за контекстом та логічні зв’язки між частинами тексту; -вміють створити власне писемне висловлювання, написати коротке повідомлення у формі листівки, електронного листа, неофіційного листа, розповіді з урахуванням реалій англомовних країн і України відповідно до поставлених комунікативних завдань, із урахуванням стилів писемного мовлення у межах шкільної програми. |
Субота / Неділя