Маркетинг
Код спеціальності: 075
Спеціальність: Маркетинг
Освітня программа: Маркетинг
Основа вступу (Форма здобуття освіти): ПЗСО (денна, заочна, дистанційна), НРК5 (денна), Магістратура (денна, заочна, дистанційна)
Перший предмет НМТ (Ваговий коефіцієнт): Українська мова (0.35)
Другий предмет НМТ (Ваговий коефіцієнт): Математика (0.4)
Третій предмет НМТ (Ваговий коефіцієнт): Історія України (0.25)
Четвертий предмет НМТ (Ваговий коефіцієнт): Іноземна мова (0.25), Біологія (0.2), Фізика (0.2), Хімія (0.2), Українська література (0.25), Географія (0.35)
Додаткові вимоги: Мотиваційний лист
Стрімкий розвиток глобального ринку товарів та послуг вимагає своєчасного визначення потреб споживачів, а також інструментів задоволення їх бажань. Маркетингові команди по всьому світу використовують аналітичні дані та нові стратегії, аби дати споживачам те, що Вони шукають, часто ще до того, як Вони навіть усвідомлять, що шукали саме це. Інновації та креативність стають все більш важливими для розроблення та проведення ефективних сучасних маркетингових кампаній, оскільки швидкий технологічний прогрес змінив бізнес-ландшафт. Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу в рамках студентського клубу «NooN»!
Від традиційного до digital-маркетингу, від блокчейну до віртуальної реальності та штучного інтелекту. До моменту закінчення навчання наші студенти набувають професійних компетенцій (вивчаючи маркетингові стратегії та дослідження, таргетинг, SMM, SEO, PPC, Chatbot, брендинг, digital-інструменти тощо) та лідерських здібностей (виконуючі власні проєкти, беручи участь у програмах міжнародної мобільності, волонтерських програмах, спортивних та творчих конкурсах тощо), необхідних для роботи на міжнародному рівні. Ви будете щодня свідком останніх інновацій від Google, Microsoft, Facebook, Twitter, Netflix та інших найбільших технологічних компаній.
Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (teamleaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.
Відповідно до звіту LinkedInу 2021 році попит на фахівців у сфері маркетингу зріс на 63 %. Нове покоління провідних спеціалістів з маркетингу – це професіонали, які повинні бути на #ХвиліЗмін, розуміти цифрові технології, новітні тенденції ринку, використовувати найсучасніші інноваційні інструменти у своїй повсякденній роботі. Сумський державний університет допоможе тобі приєднатись до когорти висококваліфікованих маркетологів.
Професії:
- Email-маркетолог,
- Product-менеджер
- PR-фахівець,
- SEO-оптимізатор,
- SMM-менеджер та таргетолог,
- Агент рекламний
- Акаунт-менеджер,
- Бренд-менеджер
- Ком’юніті-менеджер.
- Контент-менеджер,
- Копірайтер,
- Креативний директор
- Маркетолог
- Медіабайер
- Медіапланер
- Менеджер із збуту
- Менеджер по рекламі
- Менеджер по роботі з клієнтами
- Мерчендайзер
- Регіональний менеджер
- РРС-фахівець,
- ТБ-байер
- Трейд-маркетинг менеджер